Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

František Stočes

31. 8. 2008 11:37
RE.: Berrtuzzi

Obávám se, že následující úvahy psal Einstein zřejmě kvůli Vám.

„Slovo bůh pro mne není nic víc než označení výtvoru lidské slabosti. Bible je sbírka legend, které jsou sice úctyhodné, ale přesto velice primitivní. Žádná její interpretace, byť by byla sebelepší, nemůže (podle mého názoru) tento fakt změnit..." Einstein, který odmítl stát se prezidentem státu Izrael, se vyjádřil i k víře židů (judaistů), považujících Židy za vyvolený národ: „Podle mě je židovské náboženství stejně jako všechna ostatní ztělesněním nejpošetilejších pověr. Avšak Židé, ke kterým se rád počítám a s jejichž mentalitou mám mnoho společného, nejsou o nic lepší než ostatní lidé.

Blahopřeji

0 0
možnosti

janloupak

16. 7. 2008 16:55
Původně jsem si to chtěl přečíst...

Ale když hned v druhém odstavci autor jako autoritu cituje naprostého filosofickeho diletanta TGM, chuť mě zcela přešla...

0 0
možnosti

František Stočes

16. 7. 2008 17:07
Re: Původně jsem si to chtěl přečíst...

V době kdy psal TGM Českou otázku se o socany zajímali spíše policajti než filosofové

0 0
možnosti

Todd Berrtuzzi

16. 7. 2008 16:54
Stočesi, ty budeš nějaký naivní trdlo....

Kdyby se v zemi objevilo náhle 5 milionů zahrádkářů , jejichž největším snem bude mít motyčku zdarma, tak ČSSD se bleskurychle stane stranou volající po zavedení motyček zdarma, s tím, že si na ně ve světě půjčíme.

Tak se to má se "světonázorem" ČSSD ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 22,40
  • Průměrná čtenost 2103x
Publicista, externí komentátor někdejšího deníku Právo lidu. Člen ČSSD 1992-2018. Dřívější aktivity: Koordinátor družstevní skupiny při o.i. Alternativa zdola. Předseda o.s. Autentičtí sociální demokraté, vydavatel a šéfredaktor on-line měsíčníku NETSOCAN. (www.netsocan.cz).

Seznam rubrik