Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Je to delsi a vypada to dobre. Takze vecer.

1 0
možnosti
SN

:-).....Napsal jste to výborně, přečetl jsem to jedním dechem. Jste celkem prorocky velmi blízko pravdě. Přes Slovensko jedou v noci vlaky naložené americkou špičkovou technikou na Ukrajinu. Fotodůkazů o tom je k nahlédnutí dost. R^R^R^

1 0
možnosti

Nadupané argumenty,

těžko střebatelné na jedno přečtení, zkrátka náročné pro čtenáře, ale zasloužená karma!R^

2 0
možnosti
Foto

TO: Olga Pavlíková, Libuše Palková, Luboš Chlumský

Děkuji za podporu i názor.

Jde o obsáhlejší práci, takže běžnému blogo-čtenáři asi postačí přečíst si úvod. Pro zvídavější je přidána 1. kapitola s obsahem. Pro ty přemýšlivé jsem vypracoval zbytek.

Možná bude zajímavější začít od konce, od kulturního paradoxu.

2 0
možnosti
OP
MS

Pane autore, příště přidejte vykřičníky! 38 na takový článek je zoufale málo!!;-)

3 2
možnosti
Foto

jsou v tom zajímavé body ale kdybyste to udělal na více kratších blogu nebo proškrtal a nechal nejpodstatnější tak by víc vynikly základná myšlenky, takhle to bohužel trochu zaniká přesto ode mne přes dílčí výhrady karmaR^

1 0
možnosti
Foto

TO Luboš Chlumský 2

Vaše otázka je logická. Vidím to tak, že běžnému blogo-čtenáři asi postačí přečíst si úvod. Pro zvídavější je přidána 1. kapitola a pro ty přemýšlivé jsem vypracoval zbytek.

2 0
možnosti
LC

Víte, mě opravdu dloholetá zkušenost poučila, že vše, co je delší než 3/4 strany A4, 95% lidí nečte a to i když to je v papírové podobě, natož v elektronické. Ale skutečně nic proti vaši volbě, vy jste bloger, vaše rozhodnutí. Já jsem pouhý diskutér.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Život na planete se bohužel stává stále těžší a hnusnější. Doufejme, že současný režim odumře bezbolestně, a nebude kolem sebe příliš kopat.

2 4
možnosti
JS

A proto se nám tady žije lépe a lépe.

2 1
možnosti
LC

Nic ve zlém pane autore, ale docela by mě zajímalo, kolik lidí tohle dá od začátku až do konce.

2 0
možnosti
PB

P21e59t94r 29B14u50r19i58a23n

7. 10. 2018 21:29

Já těžce dejchal už u té říjnové revoluce...:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 21,51
  • Průměrná čtenost 2103x
Publicista, externí komentátor někdejšího deníku Právo lidu. Člen ČSSD 1992-2018. Dřívější aktivity: Koordinátor družstevní skupiny při o.i. Alternativa zdola. Předseda o.s. Autentičtí sociální demokraté, vydavatel a šéfredaktor on-line měsíčníku NETSOCAN. (www.netsocan.cz).

Seznam rubrik