Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obávám se, že pan autor si popletl svátky a místo Vánoc slavil Silvestra.

Jinak doufám, že dalšího osvobození Evropy Ruskem se nedožiji. Rv

8 2
možnosti
Foto

No možná se spíše dočkáte toho, že pochody LBGT Prague Pride vystřídají pochody mudžahedínů Prahou. Pro vás to bude jistě povznášející.

3 4
možnosti
LN

...nooo...chybí vám tam ještě třetí záchrana...demokracie v Československu v roce 68.....

4 1
možnosti
Foto

Já píši o Rusku, vy o Sovětském svazu a Varšavské smlouvě.. Tehdy nás přepadli nejen Rusové, ale současně i Ukrajinci , Lotyši apod, a také Němci, Poláci, Maďaři a Bulhaři. A USA to pokryly...

21. srpen 1968? Nalijme si čisté víno!

http://stoces.blog.idnes.cz/c/97952/21-srpen-1968-Nalijme-si-ciste-vino.html

2 3
možnosti
AT

To jako že jeden gauner zlikviduje druhého ?

1 0
možnosti
SN

:-)...Autore, vidím že Vaši odpůrci jsou tentokrát bdělí a v převaze ! Dnes je svátek sv. Štěpána ....trochu to přizpůsobím. Koleda, koleda Štěpáne.....nesu nesu koledu, upadl jsem na ledu. Psi se na mně sběhli, koledu mi snědli. To jste si vykoledoval a já Vám gratuluji k dobře napsanému článku, vystihujícímu realitu. Že jste se trefil do velzdo....,USA, je vidět z diskuse. Ta přímo srší, zvláště se předvádí moje kamarádka,(virtuální), Kanďanka ! R^R^R^!!

5 4
možnosti
Foto

Děkuji za příznivé hodnocení a přeji vše nejlepší v roce 2016. To, že na blogu iDnes u podobných témat převažuje kritika (všech odstínů) je běžné (a za těch 8 let jsem si zvykl na ledacos), ale vyvažuje to pak případně vyšší karma či čtenost (i když může, ale nemusí být známkou hodnoty článku)

1 3
možnosti
Foto

O35t11a59k61a83r 18S31e51k59l

26. 12. 2015 6:31

Nevím proč , ale vytanul mně na mysli citát z kterési Troškovy "lidové" komedie : Chce se mně blejt , velebnosti.....:-)

5 2
možnosti
Foto

Tak si vemte škopíček a nevyšilujte.

5 2
možnosti
JS

J58a25n 61S29e92m19i89k

26. 12. 2015 5:25

puvodne jsem povazoval za ironii, ale podle komentaru autora to asi ironie neni.

Pred casem jsem cetl dobry clanek na tema vnimani Ruska v Evrope.

Autor popisoval jak Rusko bylo vzdy pro casti populace jakymsi projekcnim platnem vlastnich predstav.

Nehlede na realitu, a diky vzdalenosti od center Evropy si mnozi "promitali" sve touhy a predstavy do Ruska jako na platno.

Rusko tak mohlo predstavovat pro kohokoli cokoli.

Viz napriklad Ceske sneni v 19. stoleti o slovanske velmoci.

Nebo sneni zapadoevropskych komunistu o "spravedlivem radu".

Nebo nyni sneni komunistu, anti-EU aktivistu, Anti-Ami, protikapitalistu i pravicovych pro-kapitalistu o tom ze Rusko realizuje jejich hodnoty.

8 0
možnosti
Foto

Mně docela uklidní tahle ruský heavy matal, který obsahuje slovanské a dokonce i keltské prvky

https://www.youtube.com/watch?v=BaP1wDvkA6E

1 0
možnosti
JR

J56a18r25a 24R14a23n72k

26. 12. 2015 0:19

Pan Buh s nami a zly pryc, Amen:-(

4 1
možnosti
Foto

;-D

Snad jedině spolu s USA a G.B., až se to tu definitvně, tedy v EU, opět podělá. Na čemž se opět usilovně pracuje. Ze všech stran;-) No, a pak se opět šábnou:-P

2 2
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 22,40
  • Průměrná čtenost 2103x
Publicista, externí komentátor někdejšího deníku Právo lidu. Člen ČSSD 1992-2018. Dřívější aktivity: Koordinátor družstevní skupiny při o.i. Alternativa zdola. Předseda o.s. Autentičtí sociální demokraté, vydavatel a šéfredaktor on-line měsíčníku NETSOCAN. (www.netsocan.cz).

Seznam rubrik